Vatten över huvudet

Idag har varit en lång skoldag, jojomensan.
Men jag har överträffat mig själv och faktiskt överlevt.
Dagen började med en mycket seg bussresa mot Kristianstad. Ja, nu för tiden kan man till och med slumra till och "känna" precis var man är när bussen svänger, utan att vara vid medvetandet. Detta effektiva sätt att döda busstid på utnyttjas väl!
Sista lektionen idag bestod av idrott i form av simning. Jag och Amanda var duktiga och simmade 40(!) längder utan att stanna. Därmed slog jag mitt personliga rekord. High five på mig själv!
Det belönades med en liten påse godis i Tivolibadets kiosk.
Tog även en bit kladdkaka när jag kom hem.. (som konstigt nog finns kvar i kylen sedan i måndags..) Det var vid närmare eftertanke nog en mindre bra idé.. Men vad gör det?
Har också varit på ungdomsgrupp ikväll och träffat nära och kära!

Har lagt märke till att jag börjar få brist på fantasi vad gäller att posa.
Alla bilder blir ju likadana.. Och jag är dessvärre för lat för att använda min digitalkamera.
Camen får duga. Och poserna också för den delen. Jag kan inte bättre.
Godnatt!






Isabelle  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0