I'm sleepin' my day away..

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Jag har mått så där de senaste dagarna och inte orkat blogga helt enkelt.
Igår var en härlig dag dock, jag sjöng tre sånger under trettondagsmässan i kyrkan. Det var längesen jag fick chansen att uppträda nu, så det var en skön kick!
Det var dessutom mycket uppskattat av församlingen, vilket känns viktigt.

Dagen inleddes med en mindre lyckad sovmorgon. Den resulterade i att jag har gått och varit småtrött hela dagen. Har mest slappat och tittat på några avsnitt säsong 1 av Andra avenyn. Nostalgt på hög nivå.
Senare ikväll tar jag eventuellt bussen till Olle min.
Sover där inatt och firar han och Joels födelsedag i morgon.

För övrigt ser jag ut så här idag!





Här är ett par lovsånger jag lyssnar mycket på just nu:
Gemenskap – Majestät, Konung I Evighet
Gemenskap – Vi Vill Ge Dig Ära Och Tillbedjan
Gemenskap – Att Lära Känna Dig

Isabelle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0