Glass och lovsång!

Ligger i sängen och bara njuter av att vara trött.
Glass och lovsång är en fin kombination, ja, sannerligen.

Har haft en bra dag i skolan med både gitarr och sånglektion. Det var en lärarstuderande med på min sånglektion idag som berömde mig jätte mycket och sa att jag hade vacker röst.
Hur roligt och peppande som helst att höra!
Nu har jag fått en rejält utmanande låt i läxa.. Memory - Elaine Paige

Efter det hade jag EOS på teatern. Vi hann både skriva klart hela manuset och komma på danser till två av livelåtarna! Vi har varit hur effektiva som helst och det är skitkul att ta del av det när alla engagerar sig så.

Det var tänkt att jag skulle vara med Olle ikväll, vilket jag längtat efter hela veckan. Men i morse fick jag sorgbeskedet att han var tvungen att jobba hela kvällen till sent inatt.
Jag har varit ledsen, men är numera tröstad och på bättre humör.
ja, för det kunde varit värre eller hur?

Ska strax gå och lägga mig och få rejält med sömn inför i morgon, då jag ska till Henning för att spela in ett par låtar.
Det ska bli hur roligt som helst. Det är första gången jag sjunger i studio, då jag förra gången var så nervös att jag inte fick fram ett ljud. Men nu ska det minsann gå bra. Och Henning har lovat att ta bra hand om mig. Ska även få prova på Hennings olika preparat för rösten som tydligen ska hjälpa när man är förkyld.. hmm, det trot jag när jag ser det!
Funderar på en akustisk cover på "Dancing on ny own" med Robyn.
Får se vad Henning har hittat på till mig.
Eller vad säger du Henning?



Trevlig helg och allt det där..
Isabelle ♥

Kommentarer
Postat av: Henning

Hejsan Isabelle! Ja du, jag har en del tricks och gott om Ess i rockärmen och nog ska jag kunna göra nåt snyggt till dig så du kan spela in ljuvliga stämmor :) Det blir nog inga som helst problem för dig, det fixar vi imorgon! Det blir min special-te, lite halsmuskelmassage med inslag av yoga (ska vara nyttigt sa en smart kille från Kina eller nåt, skägg hade han i alla fall) och så kan vi säkert köra lite sånguppvärmingar så du blir fit for fight! :D Det blir awesome! Kram på dig, vi ses imorgon! :)



//Henning

2011-01-14 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0