Sovmorgon..

Hejsan!
Jag vaknade med ett ryck idag efter en konstig dröm där jag och Hedvig vann en hund tillsammans på lotteri.
Fick då syn på klockan och till min förvåning hade jag försovit mig 1,5 timme!
Så jag ringde till skolan och sjukanmälde mig. Låg i soffan med täcket och tittade på missade avsnitt av årets julkalender, så nu är jag snart ifatt!
Efter det åkte jag till skolan och var med på de 2 sista lektionerna som bestod av svenska och dans.
Just nu sitter jag hemma och ska snart påbörja packningen. Drar snart på 24/7 bön/lägerhelg med ungdomsgruppen!
Det ser jag fram emot jätte mycket och det ska bli hur skönt och kul som helst!
Jobbigt dock att jag inte får träffa Olle på hela helgen :/

Har börjat ta bilder på mig själv för att se hur jag förändras.. kul grej!
Här är dagens bilder!


Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0