Slapp fredag..

Var nära på att sjukanmäla mig innan sista lektionen idag som bestod av två timmars dans, men jag tog mig samman och var med i alla fall.
Inte för att jag kände mig vidare sjuk, utan för att jag är så obeskrivligt trött!
Det var roligt i alla fall och vi lärde oss att dansa "robotdans", skitkul!

Efter skolan var det tänkt att jag skulle städa och få ordning på mitt rum och så vidare.
Men vi vanlig ordning somnade jag framför teven, och efter det har jag inte fått någonting gjort.
Just nu har jag mamma på besök. Vi tittar på idol och äter massa godis!
Orkar inte hitta på något särskilt ikväll, så det fick bli en traditionell hemmakväll.. Vilket inte är fy skam det heller!
Hoppas att allt är bra med er!

Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0