Julafton!

Hejsan alla glada..
Idag är det julafton och jag har haft en underbar kväll med familjen.
Jag har lite feber idag, så jag har tagit det lugnt.
Sett på Kalle Anka och ätit massor av julmat och gröt och glögg och allt det där. Proppmätt!

Känner mig riktigt bortskämd nu efter julklappsutdelningen.
Kan inte komma på något jag önskade mig som jag saknar.
Fick bland annat 1000 kr i kontanter, 1000 kr på H&M, 300 kr på Bikbok, 150 kr på Åhlens, en jättefin klocka, Lady million parfymen, platt tång och underkläder. Jag är hur nöjd som helst, och på söndag bär det av till kristianstad för mellandagsshopping med tjejerna, YES!
Nu ska jag sova och vila upp mig ordentligt vill helst vara frisk till i morgon då jag ska träffa Olle.
Ha en fortsatt trevlig jul allihopa.



Så här såg jag ut idag!

Isabelle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0